- Obecnie brak na stanie
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Jednomasowe koło zamachowe do silnika diesla Yanmar L100 oraz Kipor Kama 186F
Polityka bezpieczeństwa
Koło zamachowe Yanmar L100, Kipor, Kama 186F
Średnica koła wraz z zębami: 28cm
Ilość zebów: 111
Szerokość otworu: 34mm
Głębokość otworu: 26mm
Pierścienie do silnika gx390 oraz takich jak LIFAN BARRACUDA LIONCIN KIPOR OHV 188f i zamienniki silniki wykorzystywane w agregatach, pompach, zagęszczarkach itd. średnica 88mm
Tłok kompletny zawierający tłok, korbowód, pierścienie tłokowe 3szt. panewki oraz sworzeń tłoku. Zestaw przeznaczony jest do silników Yanmar L40, Kipor oraz Kama 170F. Średnica tłoku 70mm.
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 35mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 25mmDługość trzpienia – 60mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 12,4cm Śr. Pod korbowód – 36mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 30cm
Uszczelki gaźnika do silników HONDA GX340, GX390 o mocy 13KM - 15KM
Wałek rozrządu do silnika Yanmar L70, Kipor Kama 178F oraz Honda, Kraftwelle itp. Średnica koła zębatego 110mm, długość wałka 135mm.
Uszczelka pokrywy zaworowej do agregatu wyposażonego w silnik OHV 6,5 konia mechanicznego
Kompletna głowica do silnika OHV (15 konia mechanicznego)Wysokość 95mmOznaczenie silnika 190F
Regulator napięcia przeznaczony do agregatów z silnikiem diesla. Rozstaw otworów montażowych 6cm.
Korbowód do silników diesla Yanmar L70 oraz Kipor Kama 178F. Średnica mniejszego czopa 21mm, większego 39mm, odległość między nimi 72mm.
Simmering uszczelniacz do silnika gx160, gx200 oraz zamienników: Honda 5,5KM, 6,5KM 168f LONCIN, BARACUDA, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONSHEN.
Indeks: GX390RR25-4
Silnik GX390 15KM 190F - zamiennik OHV 188F 190FMoc 15KM (11 kW) Wałek odbioru mocy - prosty 25,4 mm
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 25mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 20mmDługość trzpienia – 59mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 9cm Śr. Pod korbowód – 30mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 25cm