- Obecnie brak na stanie
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Kompletny wał do silników diesla Yanmar L40 lub Kipor,Kama 170F itp.
W zestawie znajduje się łożysko oraz 2 koła zębate.
Polityka bezpieczeństwa
Kompletny wał do silników diesla Yanmar L40 lub Kipor,Kama 170F itp.
W zestawie znajduje się łożysko oraz 2 koła zębate.
Dlaczego warto nam zaufać ?
Sprzedaż w internecie prowadzimy od 2008 roku
Lata obecności na rynku to dziesiątki tysięcy zrealizowanych zamówień i zadowolonych klientów,
Posiadamy wykwalifikowaną kadrę gotową służyć klientom w każdej sytuacji,
Nasza oferta obejmuje tysiące towarów, w większości dostępnych, średni czas realizacji zamówienia to 1-2 dni robocze.
Oferujemy wysoką jakość w przystępnej cenie
Profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Simmering, uszczelniacz wału do Honda GX340, GX390 oraz zamienników 11KM 13KM OHV 188f. Pasuje, także do innych modeli z wałem korbowym 35mm. Wymiary 35x52x8
Indeks: GX390RE25
Silnik GX390 15KM zamiennik OHV 188F 190F rozruch elektrycznyMoc 15 KM (11 kW) Wałek odbioru mocy - prosty 25 mm Rozruch elektryczny
Jednomasowe koło zamachowe do silnika diesla Yanmar L70 oraz Kipor Kama 178F
Tłok do silnika 9km Honda Gx270 lub OHV 177F + pierścienie Średnica tłoku 77mm
Kompletna głowica do silnika OHV (6,5 konia mechanicznego)Wysokość 74mmOznaczenie silnika 168F
Dźwignia zaworowa do silników HONDA GX120, GX160, GX200, OHV 160F, 168F, 4KM, 5,5KM, 6,5KM oraz zamienników
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 25mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 20mmDługość trzpienia – 59mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 9cm Śr. Pod korbowód – 30mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 25cm
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 25mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 19mmDługość trzpienia – 59mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 10cm Śr. Pod korbowód – 30mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 26cm
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 35mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 25mmDługość trzpienia – 60mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 12,4cm Śr. Pod korbowód – 36mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 30cm
Pierścienie do silników diesla Yanmar L100 oraz Kipor Kama 186F
Popychacz zaworowy silnik GX 390, 188F 190F i zamienników
Wałek rozrządu do silnika Yanmar L40, Kipor Kama 170F oraz Honda, Kraftwelle itp. Średnica koła zębatego 100mm, długość wałka 130mm.