Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWA
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW ALUMINIOWA OBUDOWADANE TECHNICZNE: Rozstaw śrub : 100mm Pasuje do agregatów o mocy od 2kW - 6,5Kw
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 6,5hp. Pasuje do silników GX120; GX160; GX200
Regulator napięcia AVR 2kW - 6,5kW do agregatów prądotwórczychModuł, Regulator napięcia AVR.
Szarpak - Starter do agregatu prądotwórczego z silnikiem OHV 13, 15 koni mechanicznych Średnica: 210mmZapadki : metalowe
Regulator napięcia AVR 5kW - 7kW do agregatów trzyfazowychModuł, Regulator napięcia AVR.
Moduł czujnika oleju, pasuje do silników:
HONDA,
BARRACUDA i zamienników
Polityka bezpieczeństwa
Moduł wraz z czujnikiem oleju odpowiedzialny jest za wyłączenie zapłonu w wyniku braku odpowiedniej ilości oleju w silniku. Czujnik poziomu oleju stosuje się w silnikach spalinowych. Zapewnia ochronę przed zatarciem silnika w wyniku braku odpowiedniego smarowania układu korbowo-tłokowego. Sam czujnik wraz z modułem nie zapewni maksymalnej ochrony przed uszkodzeniem silnika. Należy okresowo kontrolować stan oleju w silniku. Czujniki Brracuda charakteryzują się wysoką czułością pomiaru. W silnikach spalinowy wyposażonym w czujnik oleju należy nie tylko dbać o odpowiednią ilość oleju, ale także zwracać uwagę na środowisko pracy urządzenia. Zdarzają się przypadki z obserwacji naszego serwisu uszkodzenia silnika pomimo odpowiedniej ilości oleju oraz sprawnie działającego czujnika oleju. Dochodzi do tego w momencie, kiedy pracujący silnik jest pochylony a sam czujnik zanurzony w oleju.
Moduł stosowany w silnikach (Honda, Barracuda, Kraftwelle, Nupower i innych) spotykanych w zagęszczarkach, motopompach, agregatach prądotwórczych itd
Zestaw uszczelek do silnika Honda GX 390Zamiennik/Nr producenta - 061A1-ZF6-000 / 061A1ZF6000G- 3049-03529
Wymiary wału:Śr. wału (w uszczelniaczu) – 25mmŚr. wału (strona oddania mocy) na trzpieniu – 20mmDługość trzpienia – 59mm Długość wałka zdawczego mierzona bez zębatki - 9cm Śr. Pod korbowód – 30mmDł. całkowita razem z gwintem do przykręcania koła zamachowego – 25cm
Zamiennik silników diesla Yanmar L40/L48, Kipor, Kama 170F z wtryskiem bezpośrednim model 170F. Pasuje do agregatów prądotwórczych Barracuda, Kraftwelle, Honda itp. Pasuje do każdego agregatu, który wymaga silnika z wałkiem stożkowym o grubości wałka 20mm, długości trzpienia, długości stożka 25 i najmniejszej śreciny na końcu stożka 14mm
Czujnik poziomu oleju. Do silników -GX120 GX160 GX200 -160F, 168F, 4KM, 5,5KM, 6,5KM
Zamiennik silników diesla Yanmar L60/L70, Kipor, Kama 178F z wtryskiem bezpośrednim model 170F. Pasuje do zagęszczarek, skoczków, ubijarek itp. Pasuje do każdej ubijarki, zagęszczarki, szkoczka które wymagają silnika z wałkiem prostym o grubości wałka 19mm, długości trzpienia 59mm.
Regulator pasuje do większości maszyn z silnikiem diesla Yanmar, Kipor, Kama
Jednomasowe koło zamachowe do silnika diesla Yanmar L70 oraz Kipor Kama 178F
Gaźnik z silnikiem krokowym do agregatu prądotwórczego INWERTEROWEGO 3 kW